Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Salah saya, awak, atau mereka?

Haha, kauorang perasan tak kekadang aku memulakan penulisan entri aku dengan 'haha'. Haha, tapi bukan selalu lah kankankan?

Salah saya, awak atau mereka? Kenapa kelas dibatalkan? Salah aku ke? Salah engkau ke? Atau salah diaorang?

Kenapa salah aku? Sebab datang lambat? Aku tak pernah lewat lagi.

Salah engkau? Kenapa? Sibuk sangat sampai takleh masuk kelas?

Ha? Salah mereka? Bagi kau banyak kerja sampai kau tak boleh nak attend kelas kitaorng?

Aku kalau tahu kelas pagi ni takde, aku dah beli ticket balik pagi. Bukan petang, aku bawak barang banyak.

Aku nak letak dekat rumah sana, semak je dekat dorm aku ni. Haihhh, susahsusah -,-