Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Perlu ke kecoh?

Harini straight aku ada class non stop sampai pukul 4. Last class MAT112, business math. Aku ingat aku masuk salah class, tapi kelas betul. Ramai senior yang repeat.

Okay fine, macam biasa first subject Sequence, kalau ambik adad math, Progression. AP AND GP. Kenal kan?

Fine, topic ni aku suka sebab aku memang masuk air dengan topic ni. Sedang melalut-melalut buat exercise, seorang senior bertanya ;

Senior : Puan, kenapa tak selesaikan dengan cara log?

Madam : Kalau awak rasa cara tu lagi senang, awak guna cara tu. *dia tunjuk cara log dekat depan

Aku : Saya tak suka cara log, saya suka yang biasa ni

Senior : Dik, dengarlah cakap abang, log tu senang

Madam : Ikut suka korang nak buat cara apa, yuang penting boleh jawab soalan.


Aku bukan nak kata apalah, perlu ke cakap macam tu, sedangkan KAU TENGAH REPEAT PAPER NI WEH? -,-