Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


MABZ,

Awak, kita tahu kita dah banyak sakitkan hati awak. Kita dah banyak lukakan perasaan awak.

Kita tahu awak dah banyak berkorban untuk kita, dari tahun lepaskan?

Apa yang kau tak pernah buat?

Hantar aku pergi, hantar aku balik.
Belanja aku itu dan ini.

Apaa? Cukup merana kau tunggu aku, cukup merana kau lihat aku bahagia.

Sekarang ni aku dah bersama yang lain pun aku still teringatkan kau. Memikirkan diri kau yang sakit sebab aku.

Tu pun orang masih nak kata aku buat kau macam sampah! Hati aku yang sakit macam mana aku nak buat? Tapi aku ketepikan sebab dah banyak benda kau buat untuk aku.

Dah banyak kali aku pesan jangan rapat, jangan manjakan aku. Aku takut kau/orang lain fikir aku mempergunakan kau! Tapi kau yang degil, nak jugak! Bila kau sakit sku dipersalahakan, macam mana mal?

Haihh, aku sendiri sempit dah sekarang ni. Mal, kita mintak maaf. Kita tak pernah terniat pun nak lukakan hati awak, dan kita bukan layan awak macam sampah.

*Khas untuk : Muhammad Akmal b. Zolman, kita sayang awak, tak lebih dari seorang kawan sayang. Tolong kita untuk tidak sakitkan hati awak eh?