Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Lemah,

Aku dah agak, benda yang aku tak berminat nak dengar mesti aku terdengar punya.

Biasalah, hidup dekat hoste, dalam hutan pulak tu, ada je benda yang tak sedap didengarkan?

Kisah mereka adalah berkenaan dengan Blok yang aku duduk, Blok A.

Mereka kata, setiap 1 sem, orang minyak akan datang. Ketuk pintu bilik banyak dan sekuat hati, apa yang perlu orang didalam bilik lakukan jangan BUKA dan jangan BERSUARA. Aku dah meremang ni. Astagaa, aku selalu rokok dekat tangga sorang2, sekarang dah tak berani dah.

Haihhh, lemah semangat aku dengar benda-benda macam ni, lemah sangat :'(