Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Demam,

Lately selera makan kurang *bagus, boleh kurus*

Tengok-tengok, demam melanda. Start aku selsema and pening kepala kelmarin aku dah syak ah, apa tak kena ni. LAST-LAST DEMAM, Haihh, i know, perkara biasa je, tapi aku punya lain macam.

Macam aku pernah cerita, aku kena muntah nak hilangkan pening dan sewaktu dengannya. Rindu mama, mama, tunggu akak balik tau jumaat depan. Hikhik, tak sabar gila.

Harap takde kelas malam or apa-apa kelas malam ganti untuk that day. Aku memang betul-betul nak BALIK!

Rindu mama semua, rindu sushi king. Haha, wait for meee :)