Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Bilalah,

Weh, rasa bersalah aku nak tulis entri ni. Tapi, haih, bila agaknya aku boleh bahagia?

Aku still tak 'rasa' kebahagiaan tuu. :'(

Kenapalahh, agaknya memang aku tak ikhlas bersama dia. Aku tahu aku boleh, tapi apsal aku tak boleh ni?

Agaknya bila aku dapat bahagia macam kau? Kau sayang dia, kau cinta dia, kau sanggup buat apa saja untuk dia. AKU?

Belum bersedia lagi untuk semua tu. Walaupun aku dah bersama dengan dia. Aku masih tak ikhlas macam kau dan si dia. Aku masih tak cintakan dia, macam kau cintakan 'dia'.

Aku sebenarnya, rindu kau :')