Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Bila balik,

Bila balik sini, aku tak fikir apa dah. LEPAK!

Hahaha, destinasi pertama dekat Kelana Mall, berjalan dengan Izad Wui, menuju giant. Lepas tu jumpa dengan geng-geng Sushi King. Subhanallah, rindu yaaaa amatttt.

Lepas tu, jumpa Lila, mak aii nepal ni, dia peluknya aku. Haha, aku tahu kau rindu aku Lila. Hahahaha, bodoh gila.
Kena buli lagi. Hahahahaha, hanya Allah je tahu betapa rindunya aku dengan dia. Tadi ada kakak service baru. Haha

Eyfa kata dia nak resign, sebab nak sambung belajar. Alhamdullilah :)
Saya doakan awak faaa :D

Then sementara tunggu eyfa balik, aku pergi karaoke dengan akak karaoke tuu. Rindu dia gak, teman merokok aku tuuu :D

Then kita pergi ke rumah kecik, hahaa. Lagi lah rindu, dia serbunya aku dalam kereta tu. Hahaha, kalau kereta papa tak kuat, mahu roboh. Haha.

Lastly destinasi aku dekat tangga rumah aku sendiri, bertiga-tigaan dengan Iman dan syaitan. Hahahaha!
Dia ni, tak pernah tak nasihat aku. Haihh, apesal lah kau sayang aku weh. Dahlah perangai teruk, tak senonoh. Orang yang aku sayang pun tinggalkan aku sebab perangai aku. Kau? Dah tahu aku macam ni lagi nak sayang, sepak kang?

Hahaa, tadi lepas aku nak balik sebab dah nak pukul 11, aku salam dia, cium tangan dia, dia salam aku cium tangan aku. PASTU, boleh pulak kau peluk aku, cium dahi aku, cium pipi aku. Apa ni? Alahaiii sayanggg, tolonglah. Tak ready tak ready -,-

Apapun, thanks tau sayang. Sangat-sangat menghargainya.

Lepas dating, satu text masuk :

*Sebuah kapal yang berlabuh di perlabuhan mungkin selamat dari ribut dan ombak. Namun itu bukan tujuan kapal dicipta.

Menangis aku, thanks sayang. Thanks sangat :')