Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Bab-bab gedik, budak OM yang kena,

Gedik? Mengada? Berlagak? Bajet? Semua ditujukan kepada budak-budak Office Management(OM)

Kenapa? Kerana kami harus bermakeup tebalkah? Kerana pakaian kami yang kelihatan berjenamakah? Kerana aksesori kami yang BLING-BLING ka?

Hello, saya sebagai pelajar OM memang puii orang-orang yang cakap macam ni. Kami memang bergaya, tetapi tak semestinya kami seperti yang disangkakan oleh semua.

Aku sendiri mengaku, aku pergi kelas mana ada berhigh heels, hanya sandal tinggi sahaja. Classmate aku bukan semua berhigh-heels, segilintir sahaja, yang lain hanya kasut sarung dan sandal tinggi macam aku.

See? Tu pun kau boleh lagi nak cakap macam tu dekat kami? Apa punya mulut kau ni bangsat?