Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Ampunkan aku,

Apa perasaan korang bila tak dapat melihat dunia dengan mata kapla korang sendiri?


Apa rasanya bila kauorang membuka mata, pandangan korang hanyalah didalam bilik yang teramat gelap tanpa lampu?


Apa rasanya bila korang nak berjalan, perlu dipimpin oleh orang lain?


Takut en? Aku mintak maaf Ya Allah kerana selama ini aku selalu merungut sebab mataku yang rabun ini. Baru aku tahu aku manusia yang beruntung kerana masih boleh melihat walaupun dengan bantuan kaca mata Ya Allah :')


*Sedihnya, huwaaaaa. Kenapala aku selalu merungut?


Kalau kauorang nak tahu, sebenarnya, time aku nak mandi tadi, cermin mata aku jatuh, patah! Aku sekarang bergantung kepada contact lens. Kalau kauorang nak tahu, aku rabun tahap serius aa, kira kalau takde specs memang aku tak nampak. Contact lens pula ada limit, aku sekarang tengah pening -.-


Cermin mata aku tuu dah kira nyawa aku, kalau cermin mata tu takde, ia akan memberi effect yang sangat-sangat kuat! Haihh, aku pula banyak merungut tadi.


Then baru aku sedar, haihh. Ya Allah, ampunkan aku..