Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Kemain lagi,

Photobucket


Nampak tak? Benda ni bukan untuk tontonan umum. Tapi fefaham jelaa en?
Menyampah gilaa aa kalau ada budak macam ni,

Photobucket


Kemain lagi kau en? Terbaik aa, bukan kau sorang je yang pernah cakap macam ni dekat aku. Ada lagi, tapi aku sabar. Now sabar aku ada limit. Status tu pandang elok-elok, kalau tak faham kau masuk tadika balik aa. Nampak status single, tanya 'bf sihat?', 'suruhlah bf you belanja pizza.;. 'you dah ada bf'. Aiii sekali kena makan kaki aku ni memang seminggu berderet kau tak makan nasi.

Bila cakap takde bf, nak ngorat aa, pe lancau bapak kau! Dah aa Malaysia tengah panas, kau bagi aku lagi panas. Aku bukan berlagak ke apa, tapi aku bengang aa bab isu ni. Sensitif sikit. Dulu boleh aa tahan, tapi dah ramai sangat cakap, pergh meletup aa aku.

Aku bukan berlagak, tapi aku memang sangatah tidak berminat pasal benda haram jadah ni. Cukup-cukup ahh der, jangan aa samapi aku sumpit bontot kauorang sekor-sekor.

Tolonglah, dont start a conversation with full of your annoying crap.

SUMPAH AKU TIDAK BERMINAT