Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Tergendala

Banyak aku nak cerita sebenarnya today, tapi tergendala disebabkan hal-hal tertentu.

Takpe, sambung je.

Kalau kauorang nak tahu, eyfa dengan amirah selalu cakap Ms Lily (manager) aku sayang aku. Kira aku ni, anak emas dia aa. Aku rasa dia layan aku macam semua orang lain jugak, takde beza pun. Marah, dia marah aku, jerit, dia selalu jerit dekat aku.

Entahlah yob. Haihh, semenjak ni, penat semacam jo. Den taktaulah. Den tadi banyak bonda nak cakap, dah tongah type ni haa lari pulak idea tu.

Tercecet pulak dia lari, satu satu. Hmm, sambung esuk aa