Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Penat

Dah pukul 2 lebih. Aku still tak lelap neh. Haihh.

Tadi aku start kerja pukul 12, patunya jam dekat sushi tu pukul 9 aku dah belah, dok rumah tidur! Tapi Sir Idham suruh sambung sampai closing (tutup kedai). Mak dia, haihh. Ot memang ot, tapi penat bhai. Huwaa, semalam ot, harini ot. Haihh, berapa je pun ot tuu.

Bukannya ramai orang punn. Haihh, nasib harini last day Sir dekat Sushi King KJ, takpe aa. Time aku nak closing mak aii, kerjanya. Haihh.

Tadi time aku tnga sapu, boleh pulak dia kentut dekat muka aku, celaka pulaklah Sir ni. Dia kata 'ALAAA, KENTUT TERUNA, MANA BAU'. Aku cakap dia gila dia kata 'i nak buat you jadi sugarmummy i aa farah'. HAHAHAHA!

Punya tergelak berguling aku dekat table family S4 tadi. Hahha. Tersedak aku dibuatnya.

Sir comel aa sir, ngorat kang? Hahaha.

Esuk Ms Lily kembali bertugas seperti biasa, haha. Rindu jeritan dia.

Harini aku membebel je kat tempat kerja, tu salah ni salah. Sampai abang cubit pipi aku dia kata 'kau nak diam taknak? diam!'
Kena marah cubit, sakit pulak tuu.

Then aku terlelap dekat dapur boleh pulak Ram kacau terkejutkan aku. Celaka gila. Apa perasaan korang bila korang tnga syok-syok tidur, air liur pun boleh meleleh walaupun kejap je korang tidur, orang kejutkan? Sekali kejut korang terus bangun. Macam sial. Bengang je aku tadi.

Ohh, penatnyaaa. AKu tak sangka aku ambik masa sejam lebih untuk type entrie yang tak berapa jela panjangnya -.-