Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Mulut orang

Kenapa kita susah sangat nak tutup mulut orang? Sebab apa? Haih, aku pun taktahu.

Penat tengok situasi, gelagat orang ramai ni. Aku pun taktahu kenapa aku penat tengok situasi orang. Haha, aku ni agak menyemak en? Tapi entahlah.

*Biar tak baik asal mulut tak macam kau.
*Biar buruk rupa asal mulut tak hembus orang macam kau.

Haha, apa aku merepek aku sendiri taktahu. Malas nak cakap orang lebih-lebih kang dikatanya aku menyibuk. SUDAH!

Aku taktahulah kenapa dengan aku semenjak dua menjak ni. Happy semacam je, i mean bukan happy yang terlampau cuma aku jarang tengok diri aku sendiri senyum hari-hari. Mungkin kehadiran abang iman and pekerja-pekerja di Sushi King Kelana Jaya yang buat aku happy and memang pun. Haha.

First : Siapa abang iman? Abang yang duduk dekat flat aku. Kenal macam tu je, dia dah lama mintak number aku and aku pun dengan pelbagai alasan bagi, at last dia mintak mama aku. And macam mana mama aku boleh bagi aku pun taktahu. Haha, takpelah. Dia selalu nasihat aku, teman aku kalau aku boring, belanja aku rokok. Dia pandai masak tau, dia masak dekat kedai bawah flat aku. Kalau aku mintak tomyam ke, daging merah ke confirm sepantas kilat dia masak. Free pulak tuu. Makin sukalah aku. Haha, lepas aku order mesti dia cakap 'Milo ais satu kan adik sayang?'. Haha, memang dia dah tahu. Aku selalu lepak dekat taman dengan dia. Bukan kami berdua, ramai lagilah. Aku taknak ada apa-apa perasaan dekat dia walaupun dia ada perasaan dekat aku. Bukan aku perasan tapi dia yang confess. Aku tak readylah untuk abang yang berusia 28. Terlalu tuttt. Hmm, bukan nak kata apa tapi dia memang baik. Thanks abang, farah sayang abang :)

Second : Pekerja sushi king. Haha, mula dengan manager ah.

(LILY) : Farah, youu ahh. Kuat bebel kerja kurang! Machekini *tepuk bontot aku*

(ABG FAUZI) : Ekau ni kenapolah. Bila aku okay kau cakap aku tak okay, bila aku tak okay kau main-main dengan aku. Sepak kau nak? *depan orang ramai dia cakap macm tu*

(LILLA) : Kanji, chikua one time can ahh? Water coming outlah kanji! Ouuu, OMIGOD! *dengan muka lawak dia*

(PRABIN) : Farah beautiful, farah beautiful, farah beautiful it's true. I saw your @!#$@#$#@^%#$^ *nyanyi terus dalam bahasa nepal dia*

Haha, terlalu banyak lagi gelagat dari Eyfa, Mira, Amrz, Mr Ching, Qayyum and Ram YANG AKU SENDIRI TAK DAPAT NAK EXPLAIN. Haha.

Thanks tau sebab selalu buat aku senyum dengan gelagat kauorang, walaupun aku sorang je :')

*Machekini = motherfucker(pukimak), chikua = main, kanji = adik. Haha, ni semua bahasa nepal. Have fun learning :D