Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Hati tersentuh.

HAHA, apa kena dengan title ni pun aku taktahulah. Aku just macam tersentuhlah dengan warga-warga bukan Islam Haha, sebab aku baru di ajak dating oleh warga India tadi.

P : Hoi. Apa khabar?

Aku : Yo. Baik je. Kau?

P : Ok laa. Lagi rokok ke?

Aku : Yalaa deyy, taktahu macam mana nak berhenti.

P : Haiyoo. U ahh. Better stop ah

Aku : Haha, result macam mana dey?

P : 3A, 3B and c d. I going to do Robotic and Mechatronic engineering diploma 2 years
ill be doing here and deegree ill be doing in Australia.?


Aku : Haha, apa yang A?

P : BM, BI, Seni

Aku : Congrats deyy

*Then kejap tuu


P : Makcik

Aku : Apa dia. You on off on off, apapasal deyy?

P : Problem la dey. U dah ada bf kan?

Aku : I single maaaaa. Haha, lagi mau tanya ka? Sudah adalaa. Aiyoo

P : Nak pergi dating


*Aku ingat dia main-main


Aku : Pergi dating?

P : Kita dua. Nak?

Aku : Kerjalah, haha. (alasan sebenarnya)

P : Bila you cuti kita pergi

Aku : Restaurant cuti apa deyy

P : Kerja dekat restaurant. Kenapalaaa

Aku : Dah aku nak kerja situ. Suka hatilah. Haha

P : Haiyooooo. So dating tak bolehlaa. Alaa

Aku : Hahaha

P : Takleh la macam tu. Kalau u boleh u akan keluar dating dengn i ke?

Aku : Depends

P : Haiyaaaa

Aku : Haha

P : Tak apa la. Main-main jela


HAHAHAHA! Pastu dia terus off. Aku taktahulah. Pelik-pelik je bebudak zaman sekarang ni weh. Apa-apa pun, thanks sebab ajak aku dating. I really-really appreciate it. :)