Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Bukan suka-suka.

Heyy, aku bukan suka-suka nak berkata.

Aku bukan suka-suka nak bercerita.

Aku bukan suka-suka nak memberitahu.

Haha, semua tu spontan.

Ye, aku tahu, aku bukanlah Umat Islam yang baik. Satu je aku nak kata, manusia ni, selalu ada sifat ragu-ragu. Kalau kau ragu-ragu dengan apa yang aku kata, jangan disebarkan.

Itu je, tak perlu nak berlawan kata. Bukan aku tak reply comment kau sebab aku mengalah, tapi perlu ke nak bertelagah pasal Islam ni kat fb kau tuu?

Hoi, ilmu teramatlah nipis soal agama Islam ni, tapi kau tak perlulah nak memperlekehkan dengan apa yang aku kata.

Ye, aku tak dapat nak tunjukkan kebenaran hadis yang tertulis untuk memuaskan hati korang. Aku cuma berkata.

Thanks for the apology, I accept it :)

Nak terang tantang lagi, nah http://ms.wikipedia.org/wiki/Islam