Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


April Fool :)

Masa april fool, aku tak tidur lagi. Dan aku tak SEDAR pun time tu dah april fool. Time tu, pukul 12.37 a.m, aku dapat satu call.

E : You, apehal dengan you ni ha?
Aku : Apa kena? Tiba2 je you ni?
E : You kata nak couple dengan i kan? Apsal you curang belakang i?
Aku : Hoi jantan, sejak bila ha? Kan i dah cakap i ada someone(ysrzlkrnn) dah. I dah cerita dengan you semua pasal dia. Dan bila plak aku kata aku nak couple dengan kau?
E : Yang, april fool *gelak kuat-kuat*
Aku : Tahu tak babi tu rupa apa? Rupa kau.


Tah apa tah dia melalut lagi, aku terus off. Haha, pale bapak dialah aku cakap. Then aku dapat pula satu text, lagi poyo! "Hai, i suka dekat you. Jom kita couple. Kita couple senyap-senyap tau. Mulai harini kita pakwe makwe. Ingat tau tarikh kita couple dekat bawah ni (1.4.2011)".
Haha!
Tah pape kan korang? Taktik/Tipu lain takde ke? Tipu couple je. Euwww! Dan apa yang menggembirakan aku en, time april fool tu jugaklah dia misscall. Pukul 4.17a.m. Pagi tu aku bangun SUMPAH DEMI ALLAH aku ingat aku tengah mimpi, tapi bila aku basuh muka, gosok gigi, aku check call log tu balik, memang ada misscall daripada dia. Petang tu aku gagahkan hati gajah dan badan pausku ini untuk call dia en. Haha.
Aku cakap "kenapa you call malam tadi?", Dia berkata "saja, nak kacau. dah tak boleh kacau dah?". Aku pun jawab "eh boleh jee". Dia berkata, *aku tak ingat apa dia berkata lepas tu*. Apa-apa pun, terima kasih ye awak :)

Saya sayang awak dan saya perlukan awak :)

*Walaupun hidup aku tak seindah dulu ketika dia ada namun aku still dapat rasa sedikit bibit-bibit manis kenangan dulu waktu aku bersama dia. Susah nak buang semua tu. Susah sangat, dan apa yang menyebabkan aku sayang dia sampai sekarang, kerana dia adalah DIA! Terima kasih sebab sentiasa ada dalam buku hidup saya, ysrzlkrnn :)