Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Aku tahu

Aku tahu aku bukanlah budak yang baik. Terlampau kurang ajar dan tidak tahu malu. Jujur Aku mengaku, apa yang kau cakap tu memang 100% betul dan aku tidak menafikannya. Aku mintak maaf. Aku tak dapat jadi yang terbaik untuk kau, tidak dapat manjadi apa yang kau mahu aku jadi.

Aku mintak maaf kerana selalu memalukan kau, aku mintak maaf. Aku tak pasti kenapa aku perlu menangis sekarang ni. Aku taktahu.

*Asal aku beremosi semacam ni. Tu kan entri lama? 9 June 2010 weh. Lama kan? Ha tulah kau. Gatal sangat baca blog dia. Pastu nak nangis-nangis. Pe cerita beb?

Entahlah weh, aku taktahulah. Asal aku nak sedih-sedih ni. Aku tak suka perasaan ni. Kenapa aku nak sedih sebab benda tu? Dan kenapa aku perlu menangis sebab benda tu sampaikan tengah menulis entri ni pun nak meleh-leleh airmata aku? Sebab apa aku masih jadi stalker dia? Sebab apa? Sebab aku sayang dia. Aku taktahu kenapa sampai sekarang, sampai sekarang still macam ni. Masih macam ni! Apa yang ada dekat dia pun aku tak dapat nak kenal pastikan dah.

*Tolonglah elakkan perasaan ini Ya Allah, tolonglah. Jangan biar aku terus macam ni Ya Allah. Sakit :'(