Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Sunyi

Aku taktahu kenapa lately aku rasa lain macam dekat diri aku ni. Cepat touching and too sensitive! Yeah, itu yang aku rasa.

When look back on everything aku rasa hidup aku macam biasa je, cuma dah tak kerja. Tapi aku rasa tu takkan bagi impact yang besar macam apa yang aku rasa sekarang. Bila orang tegur sikit cepat menangis.
Kenapa aku rasa macam ni, aku sendiri taktahu. Sedih kot. Asyik nak menangis je.
Aku tak suka kot, bila nak elak nangis aku call sape2, diaorng buat lawak sampailah aku terlelap. Tapi takkan hari-hari nak macam tu en? Last pun aku call Is, minggu lepas, then mulalah sorang-sorang balik.

WEH! KENAPA NI! Aku selalu fikir aku sorang-sorang padahal 'Yang Esa' selalu teman aku, time aku makan, tidur, kerja, tengok tv dan sewaktu dengannya. Aku tak suka dengan feeling ni. Aku taktahu macam mana aku nak sembunyikan perasaan ni, aku taktahu macam mana untuk tidak layan perasaan aku yang bodoh ni.
Sakit sangat-sangat.

I miss him badly. Haih. Kenapa aku jadi macam ni, tak suka tauuu :'(
For whoever you are, I know in reality we can't be together, so I just close my eyes and you're right here with me and in my dreams, you're mine forever.
For the second time, the hardest thing for me to do, is waking up without you. I don't know if you still love me like before and like the way I love you, but it's okay.
Aku berpegang pada kata-kata seseorang 'kalau kita sayang seseorang tu, kita akan buat apa yang kita mampu untuk orang tu, kalau kita mampu tunggu, tunggu jelah'
For you, kalau apa yang aku mampu ialah tunggu kau, aku akan tunggu kau, kalau apa yang aku mampu ialah untuk tengok kau bahagia, aku akan tengok kau bahagia, kalau apa yang aku mampu ialah menangis untuk kau, aku akan menangis. Sebab aku sendiri tahu, itu je yang aku mampu lakukan buat masa sekarang ni.

I don't know what I should do. Sigh..