Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Siapa sangka?

Siapa sangka aku dah habis sekolah dan akan melangkahkan kaki aku ke alam lain pulak. Haha! Alam Universiti. Haha. Hmm, tak ready lagi sebenarnya, tapi aku akn cuba ready.
Cuba..

Haha. Aku takmaulah berharap sangat, tapi aku RASA result aku mampu bawa aku. Walaupun aku tak seberapa hebat mana en?
Tadi aku pergi ke Openday UiTM, dengarlah apa course yang sesuai untuk aku. Hmm, then aku apply yang mana aku ada experience jelah. Hikhik :P
Huwaa, tak sangka aku dah nak melangkahkan kaki gajah aku ni ke alam universiti. Haha. Serious tak sangka. Nak enjoy dulu, lepak puas-puas, rokok habis-habis then baru nak masuk.
Nak bertudung lagi. Haihh.

Bilalah? :/