Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Penyakit

Penyakit persis ditakrifkan sebagai keadaan tidak normal pada badan atau minda yang menyebabkan ketidakselesaan, disfungsi, atau tekanan/stres kepada orang yang terbabit atau berhubung rapat dengannya. Kadang kala istilah ini digunakan secara umum untuk menerangkan kecederaan, kecacatan, sindrom, simptom, keserongan tingkah laku, dan variasi biasa sesuatu struktur atau fungsi, sementara dalam konteks lain boleh dianggap sebagai kategori yang boleh dibezakan.
*Bagi bebudak PMR/SPM pendahuluan karangan A adalah seperti ini bak cikgu tuition aku cakap, walaupun BM aku dapat B+, tapi kauorng patut try :)

Sudah sudah, aku tulis post ni bukan nak ajar orang pun. Hikhik :P
Macam-macam penyakit ada dekat dunia ni kan? Ada yang boleh dirawat, ada pulak yang tak boleh dirawat. Kebanyakan remaja seperti aku ni dan lain-lain ada satu/dua/tiga penyakit yang susah gila nak dirawat. Sakit patah hati, sakit hati, sakit rindu dan macam-macamlah. Kan kan? Aku pun mengalaminya kalian :)
Nak mengubatnya senang, solat jangan tinggal, Allah jangan lupa dan rokok kena ada dekat tangan. Haha. Itu cara akulah, yang ketiga kauorang boleh ubah dengan cara kauorang sendiri.

*Aku tulis post ni sebenarnya sebab aku pening kepala sangat-sangat. Nak beli panadol dengan koyok dudua menatang ni takde dekat kedai. Aku rasa nak bernafas pun susah sekarang. Sebenarnya, INEEDYOUYSR! :(