Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Jangan sibuk tentang status diri aku

Ohh yeah. Diri sedang berada di Bandar Ipoh. Roadtrip buat kedua kalinya. Haha. Memang best tapi duduk serumah dengan officemate lain-lain. Macam-macam jadi.Haha. Tapi title aku bukan tentang benda ni.

Aku boleh berkawan, aku suka berkawan. Tapi aku agak sensitif tentang status diri aku. Bukan apa, sebab aku sendiri tidak tahu status diri aku apa. Itu je. Dekat Ipoh ni, macam-macam orang yang aku jumpa, 'hai, nak kenal boleh?' Boleh dikatakan setiap lelaki yang aku pitching tanya ayat yang sama, then bila sudah berkenalan sikit, tanya tentang status. Serious aku cakap, aku memang tak tahu nak jawab apa.

Bila kecik menyampuk, dia kata 'dia mana ada bf bangg. dah lama menjanda'. Betul ke? Haihh.
AKU SENDIRI TAKTAHU!

Buat masa sekarang, kawan-kawan tempat aku menghiburkan diri aku, menghilangkan rasa sunyi. Dan buat yang lain, jangan tanya tentang status diri aku.
Sememangnya, itu soalan yang paling susah aku jawab dari soalan SPM.

Bye-bye.