Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Apabila masa terluang,

Bila masa terluang, lepaklah. Apa lagi. Serious aku dah lama tak berpijak di muka jalan KELANA JAYA. Rindu kot.

SUMPAH! Banyak yang lain. Tadi time aku datang pun epul semua ada. Haha. Aku bukan sombing nok. Aku kerja. Hee. Smapi takde masa nak lepak. Aku datang harini pun di sebabkan seseorang. Ejad. Esuk birthday dia. Harini aku plan nak habiskan masa dengan adik tersayang aku tu je.

Dia paling baik dengan aku walaupun celaka tu baru form 3. Haha. Terima kasihlah sebab masih rindu aku seperti dulu :)



ILY GILA :)