Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Terharu,

Hari ni aku bangun tidur, aku terus online dan dengar lagu 'Just A Dream' by Nelly. Haha. Aku nampaklah satu minah ni online. Haha. Nama dia Ieqa Syafiqah a.k.a Nurul Shafiqah Musa.

Macam biasalah aku tegur dia. Haha. Aku borak dengan dia dan berbagai. Aku ni memang gila. Tak nafilah. Haha, aku taktahulah yang aku ni sedang mengubat keboringan you sayang. ECECECE, btw, thans for your post eh dear? I sangat sangat sangat sangat sangat terharu bhai. Haha. I tak kisah pun kalau hari-hari kena tegur you, hari-hari kena ceriakan you. Kita sama-sama happy pun nanti. Haha.



Nilah dia. Hee, cantikkan? Thanks again for th post, and you're most welcome :)