Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Sebodoh-bodoh saya, bodoh lagi anda

To aqilah sayang,Sorry tak buat your name as my title today. Eh perempuan, macam mana you buat yang skodeng-skodeng tu. Haha. Lawak je i tengok. Btw, i tak kisahlah. Nak jumpa, jumpalah. Haha. Jangan complain sudah. Dia suka maian-main bila orang serious. Haha.

Title aku kali ni, bukanlah apa, cuma aku panas dan bengang dengan jantan-jantan zaman sekarang. Semalam aku macam biasa tengah syok berfaceebook-ing, ym aku berbunyi. AKu tak pasti nama dia. Bodoh betul aku block dia awal-awal. 'buzz, buzz'. Aku layanlah kejap.

Dia cakap heyy, then aku cakap benda sama. Chat punya chat, last-last dia tanya aku duduk mana, pastu aku cakaplah Lembah Subang. Then dia kata dia duduk sama tempat dengan aku, aku peliklah. Mamat ni biar betik. Pastu aku tanya lagi, nak confirmkan, dia stay mana, then dia cakap KL. Pastu dia ajak aku keluar, dia payung semua. Aku cakaplah aku takleh keluar rasanya cuz dah malam gilaa dia ajak. Pastu dia tanya umur, then dia cakap SPM dah habis ke. Aku cakap belum, ada satu lagi paper. Then boleh dia cakap 'Alah, you takyah ambik satu paper tu. Jumlah keluar dengan i. Kita pergi club.'

Bodohkan? Pastu aku cakaplah takpe, tak minat then dia cakap 'Alahh, jumlah turun kelab sygg. Jumlah'. Then again aku cakap takpe, aku terus block dia. Haha. Rabiah cakap kenapa tak layan dia and then maki hamun dia apa semua. Aku rasa kalau aku period aku memang maki dia. Lagipun bila aku memaki, aku tahu banyak perkataan-perkataan yang tak berapa nak elok akan aku cakap. Haha. Aku rasa kawan-kawan aku pun dah masak dengan perangai aku. Aku memang suka mencarut, tapi jangan risau. Aku akan ubah benda ni. Takkanlah sampai ke tua aku nak mencarut, gua fikir jugak. Haha. Apa-apa pun, laki-laki, tolonglah ubah perangai anda ye. Takkanlah lu nak bawak anak dara orang pergi kelab malam-malam. Bodoh. Aku dah pernahlah pergi kelab, with my own father. And bak kata rabiah AKU BUKAN MINAH CLUBBING BODOH!