Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Sad much?

Huwaaaaa, kenapa aku sedih harini. Aku taktahulah. AKu just terbayang bila aku dah besar nanti. Apa aku akan jadi. Kalau kauorang dengar lagu 'Years From Now' dari Aizat, aku rasa kauorang tahu apa yang aku cuba sampaikan ni. Aku menyesallah, aku tahu, aku ada terpesong sikit, i mean tak buat betul-betul dekat SPM. Sumpah aku tahu, paper account yang paling aku menyesal. Paper lain aku tak kisah, paper account tu bhai. Haish.

Haha. Aku tahu, sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tiada gunanya, nak buat macam mana. Masa aku buat tu aku tak menyesal, last-last pulak baru menyesal. Haha. Entahlah. Yang aku tahu, aku akan rindu semuanyaa. Rindu 5C, rindu geng bogel, rindu perempuan-perempuan. Haha. Babe, sumpah sedih ni. Gua dah menitiskan airmata gua neh brotha! Haha. Bodoh sial. Hmm, apapunn biarlah. By the way, aku rindu seseorang neh. Haha. Biarlah aku simpan. Tapi aku rindu dia sikit. Sumpah aku cakap. Aku tak tipu. Aku rindu dia. Tak lama lagi dia pndah. Sedihlahh :'(

Lepas ni, aku nak cari kerja. Tapi aku taktahu asal aku memilih sangat nak cari kerja ni. HAIH!