Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Taman Rimba Ampang, our moments, GGMPH moments :)

Ekhsan, dia adalah orang yang mengajak kami ke Taman Rimba Ampang. Taman Rimba Ampang. Destinasi geng GGMPH kali ini. Haha. Best gilaa kat sini. Mula-mula aku bngun pagi, lebih kurang pukul 6, pastu mendapat panggilan dari Zarul Amir. Dia dngan azeem tak tidur malam sebelum tu. Haha. Excited sngt. Lepas itu, aku gerak ke taman paramount, tggu, beli roti, air dan topup then rokok kejap. Then zura pula muncul, entah dari mana. Haha. Thanks sayang sebab bagi pinjam bag. Kami tunggu kecik. Selepas kecik sampai, kami beli ticket ke Masjid Jamek, tapi turun di Universiti, sebab nak jemput yang lain-lain. Mengada diaorng ni. Haha. Then, lepas sampai ke Masjid Jamek, kita semua naik Ampang Line, gerak ke Ampang

Nak kata perjalanan yang panjang, tidak juga, tapi nak kata pendek tiak juga. Haha. Lepas itu, kami turun, cross jejantas dan pergi ke kedai Bakery! I love cheese stick! Sumpah sedapp! Haha, memang aku pantang nampak makanan. Aku suka makanan. Tiba-tiba, pad aku lupa beli. Haihh. Aku naik kembali jejantas itu dan pergi ke Shell bersama Zura. Nasib dia sudi teman aku. Bla kita smpai, terlepas bas kata mereka, aku suruh naik cab, diaorng follow je. Then, kami tiba! Kami tiba! Haha. Aku ingat smpai situ je, rupanya, ada lagi perjalanan dia. Haha. Kena berjalan ke atas, ke puncak. Haha, penat doh, sumpah penat, dengan badan aku yang berat ni, barang-barang aku lagi. Hahaha. Dalm perjalanan kan, ada beruk. First time tngk dekat-dekat. Haha, ada yang terkejut, lari, act aku bukannya takut sngt (*cehh) tapi bila tngk orng lari, aku pun larilah. Haha. Nabil pula tak habis-habis mengambil gmbr. Thanks nabil, jasamu takkan dilupakan. Dia ambil setiap gmbr TAPA disuruh. Aku suka orng mcm ni. Then sampai dipuncak, kami nak cari port baik, haha, dapat kan kita port baik. Act, bukan dapat, tapi kita curi port abang-abang tu, tapi mampus kaulah, tempat awamkan? Haha. Lepas tu, tak lama tu abang tu balik, dia bagi kitaorng roti dngan kaya. Hahaha. Thanks bang, kami mandi dalam sungai tu smpai mengigil setiap urat dlm badan kitaorng. Azeem pula, tak habis-habis dengan kejang dia. Haha.

Kau ni tak kuatlah Azeem, reti bagi susu gajah je. Haha. Agak lamalah kitaorng mandi, main kejar-kejar. Oh tak lupa jugak dekat adik Ekhwan yang tersangatlah comel, ada lesung pipit. Haha. Kitaorng main macam orng gila. Ada yang tenggelam, ada yang ditenggalamkan. Nabil pulak jantan, dia mandi bukak baju, haha, then dia terjun dari jambatan ke bawah! Gempak gila. Aku naik atas Azeem, aku suruh dia bawak aku, angkat aku, dia kata 'Aku picit tetek kau kang' Aku taktahu dia buat betul-betul. Siodd jugak kan kau ni Azeem? Kecik jadi mangsa, aku, HAHA! Lepas ni sape lah pulak? Haha. Kita gerak dari sana lebih kurang pukul 1. Haha, time tukar baju lawak gila, haha. Masing-masing masuk tandas masing-masing. Haha. Teruk gila. Lepas itu, kami gerak ke rumah nenek empunya Muhammad Ekhsan Fitri Zamrus. Haha. Nak tahu tak, mama dia masak kari ayam sedapp, Nabil jadi bandaraya makanan. HAHA! Berapa kali dia tambah aku pun taktahu, tapi aku rasa habis nasi satu periuk tuu. Haha. Gempaklah kau nabil. Then, kitaorng balik, adik Ekhsan follow sekali, kita berhenti dimana ye? Ahah, Taman Bahagia, then naik cab, kita ke karaoke. Adik Ekhsan duduk je. Hahaha. Syokkan kita clubbing lagu What You're Waiting For. Haha. Then, al of the sudden, Ekhsan badmood. Huwaa, satu orng badmood, semua geng badmood. Kita gerak Al-Fariz Maju, borak-borak tunggu shishaa punya time. Azeem buat lawak gila babi sial, bergetar pancreas aku. Haha. ORANG SEMUA TGK JE. LANTAKLAH. Haha. Lepas tu, kita shishaa, aku order flavor apple, strawberry dngat mint. Pening diaorng. Aku pun, aku muntah. Haha. ERGH! Kecik ckap akmal letak candu dlm shishaa tuu. Bengong. Haha. Aku terpaksa balik awal sebab telefon berdering tanpa henti. Terpaksalah. Tunggulah, lepas SPM sape berani marah aku keluar? HAHA.

A little bit of our happy moments :)






















*GENG GGMPH! SAYA SAYANG ANDA SEMUA <3<3