Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Semakin menghampiri

SIJIL PELAJARAN MALAYSIA. Selasa minggu depan bhai. Aku pun semakin malas rasanya, tapi aku akan cuba catch up! Demi SPM! Semalam kami buat sesi membaca Yaasin dan bermaaf-maafan. Aku menangis, ramai menangis. Terkenang akan kesalan yang pernah kami buat. Dengan cikgu juga kami meminta maaf. Aku terasa sebak, kenapa aku nak menangis? Haihh, sebab aku terpaksa meninggalkan sekolah aku. Sekolah yang membawa kenangan pahit dan manis bersam rakan-rakan. Tak mampu aku lupakan mereka semua. Yang jahat, yang baik, yang annoying dan berbagai! Haha.

Terkenang waktu form4, masa tu aku biasa-biasa sahaja. Kenangan pahit bnyk tercipta sewakt aku diform4. Ponteng kelas, surat amaran, ejekan, kutukan dan hinaan. Tapi sejak di form5, kenangan itu mula pudar sedikit demi sedikit. Hee. Suka? Of course, kalau boleh aku tknak bermusuhan pada tahun ini. Itu je. Aku cuma nk kita semua berkawan mcm semua. Hee. Aku sayang semua rakan-rakan di sekolah aku. Sumpah sayang. Moga kami tidak akan terputus kawan.
GENG 5C TERBAIK ♥♥
Beli barang di pasar raya, kawan-kawan jngn lupakan saya ye? :)