Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Kau nak tahu tak?

Ya, aku memang terburu-buru dalam membuat keputusan. Ya aku memang bodoh. YA YA YA AKU MEMANG NAK LUPAKAN KAU. Tapi sayang, aku tak dapat. Aku minta maaf MABZ. Walau apa pun, aku masih tak mampu padamkan si keding tu dari otak, hati, dan seluruh jasad aku. Dia bagaikan nafas aku untuk aku terus hidup. Lagi-lagi kitaorng masih berhubung, sebagai scandal pulak tu, walau sakit mana hati aku derr, aku tak dapat tipu hati aku der. Gua cinta dia beb!. Lu faham tak?

Ni lagi satu. Aku bukan nak cakap apa. Kau pun kawan aku jugak kan? Mulut tu agak-agak ahh. Kau aib aku, kau nak aku aib kau balik ke? Kau nak cakap kat **** yang *** tu ni, kau nak cakap aku tu ni. Kau fikir kau baik sangat ke bro? Butolah kau. Jngan sampai aku bukak cerita satu-satu pasal kau. Nak ke? Nak kata kau baik sangat cium bontot babilah weh! Astaga, orang semua pandang tinggi kat kau, sekali dia tau belang kau, pandang sebelah mata pun taknak rasannya.