Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


HUWAAAAAAAA!

WEH, aku tak sangka doh, aku dah nak meninggalkan sekolah. Aku betul-betul tak sangka. Umur aku menghampiri 18 tahun sekarang. YA ALLAH, TERLALU BANYAK KENANGAN KAMI DI SITU

Aku tak sanggup nak tinggalkan sekolah. Sumpah aku tak sanggup. Huwaaa. Aku sedih bagai nak mati ni. Sumpah aku tknak. Pedulikan kata-kata aku sebelum ni, aku tak ready nak SPM! AKU TAK READY! Aku betul-betul sayang 5CEKAL 2010! Sumpah aku sayang. Kelas tergempak! Aku sayang sayang sayang!

GENG 5C, sayang ketat-ketat :'(
Cantik sungguh si rama-rama,
Hinggap di atas pohon jati,
Suka dan duka ditempuh bersama,
Itulah dia sahabat sejati.