Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Cukup 17 tahun 08.10.2010


Haha. Kenapa dengan status ini? Haha, aku dah berumur 17 tahun sekarang. Lesen kereta sudah boleh diambil. Tidak dapat berkata panjang. Aku akan sambung post ini untuk menceritakan semuanya :)
Sambungan. Haha, aku mendapat ucapan birtday yang menyayat hati, yang sedih, yang simple dan sewaktu dengannya. Tapi tdk mengapa, aku hargai semua! Terutama sekali hadiah dari GENG BOGEL! Hahaha, mengalir air mata aku weh.
Haha, apa yang aku harapkan, adalah berjaya dalam hidup ni. Sumpah, aku taktahu apa yang nak dikata. Apa yang aku tahu, selepas ini, SPM straigh A's, lesen kereta dah ada, dan hidup bahagia. Adios! :')