Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Trial SPM =.="


Bahasa Melayu, bahasa kebangsaan negara Malaysia. Tapi kenapa aku yang bergelar bangsa Melayu gagal menguasai mata pelajaran tersebut? Aduhh, Bahasa Inggeris pejam mata aku boleh siap, Bahasa Melayu? Pe kebnda susah sangatnya yob! Aduhh. Apa kena kau ni yob? Haihh, peribahasa yang aku gagal jawab tadi. Sememangnya aku lemah dalam peribahasa. Haihh, ibarat isi dengan kuku? Apatuh? Hanya dua peribahasa yang aku selalu guna masuk bakul angkat sendiri, angkat sendiri bakul jatuh. HAHA!dan ludah ke langit terkena muka sendiri. Itulah peribahsa yang aku gunakan setiap hari.

Takde kena mengena puunn. Dahlah, trial jekan? Apa nk hirau? Tapi aku hirau jugak. BM! GAGAL BM GAGAL SEMUA!Itulah yang aku takut. Aku takut sangat2. Haihh, ambik tuition bm, tapi berlagak pandailah kau ni Farah! Tension aku dibuatnya dengan kau ni weh. Gila apa aku ni? Haihh.

*Tension aku berjela jela nak tulis panjang2