Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


kampung halaman :)


Oh , kampung halaman , tidak lama lagi akan ku jejak ke tanah itu . Oh , tak sabar , tapi mengapa raya kedua ? Waaa , nenek nak raya disini dulu . Tak apalah , ikutkan ajelah , haha , yang penting aku akan ke kampung . Tak sabar , nyamuk , lecak , pokok kelapa , pokok pisang , pucuk ubi , longkang dan banyak lagi , aku tak sabar untuk bertemu kalian :)

Raya , mercun pelbagai macam akan dijual di kampung aku . Wahh , syoknyaa , polis pun tak ada , haha , mercun yang kuat pula bunyinya , habislah gegar satu tanjung nanti . HAHA , Haikal , nanti kita main merun sama sama taw babi , kau tak bg aku mercun siap kau . Haikal;sepupu kala dulu . Oh , diri ini akan rindu segalanya , segalanya . Rasa sedih pula , diri ini seakan akan tidak lagi muda seperti yang disangkakan . Haihh , jika waktu boleh berulang , akan ku perbetulkan segala kesilapan dan kesalahn aku Ya Allah .

Selepas raya , maka , trial SPM kan menjelma , Oh , trial

'Ya Allah , moga raya ini akan menjadi raya yang mulia dan diberkati oleh-Mu Ya Allah . Ingatkanlah aku pada buku Ya Allah , trial aku adalah selpas raya Ya Allah , Aminn

*Again , selamat hari raya :)