Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


tidak lapar , tidak lapar


Aku tidak pasti entri kali ini kenapa aku masukkan gambar seperti di atas . Sebenarnya , hanya berfikir , bila keadaan seperti diatas akan menghempap aku . Aku bukan meminta , hanya berfikir sejenak .

Sahur kali ini , apa yang aku makan , tidak , sebutir nasi tidak aku telan , perutku merajuk agaknya . Sebab apa ? Aku pun tak tahu , sudahku layang seperti menatang minyak yang penuh , ada jugak yang tk kena Haihh , sabar sabar . Aku pelik lah , apa yang aku buat , aku hanay dapat gembira , sehari . Yes , sehari . Tidak tahu apa yang Atas sudah tetapkan untuk dri ini . Aku tak pasti , yang aku tahu , ada sesuatu yang lain sudah ditetapkan daripada apa yang ditetapkan . Faham ? Tidak ? Lantak !
Aku pening , penat dan buntu . Kenapa yang diharapkan , tak menjadi . Kenapa ? Sebab tidak cukupkah solat yang aku kerjakan ? Aku mintak maaf Ya Alah , seteruk2 hambamu ,
teruk lagi aku .Wajarlah lah dapat ujian sebegini , sangat wajar