Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


entahla


i miss you , haihh , i pun tkthu lah , i tkthu nk ckp apa , i tkthu nk ngadu kat sape , i tkthu nk ckp kat sape yang i mmg btol2 cintakan you , i da bgthu Dia , tp Dia tk dngar , dan Dia tk makbulkan doa hambanya yang terlalu bnyk dosa . haiihh , aku pun thu salah dan silap , aku sendiri yng tknk bertaubat , haihh , aku tahu salah aku .
'Ya Allah , aku masih syaang dia , kenapa kau munculkan dia dalam hidup aku Ya Allah , aku tk kuat utk menghadapi kebenaran yang dia bukan milikku lagi , aku TAK KUAT , kerana aku sayang dia sengan sepenuh hati aku . Ya Allah , kembalikanlah dia padaku Ya Allah , jika dia bukan untukku , maka kau jauhikan lah dia daripadaku Ya Allah , buangkan lah segala rasa kasih sayang yang aku pendam terhadap dia Ya Allah , Aminn'

If I never met you, I wouldn't like you. If I didn't like you, I wouldn't love you. If I didn't love you, I wouldn't miss you. But I did, I do, and I will.