Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


sri permata 2010


yeah , baru aku sedar . ini tahun terakhir kami semua . yeah , ini tahun terakhir , tiada lagi tahun depan . aiman , adam , haswan , aimran , azizi , yeoh , asvin , melan dan syakir , maafkanlah segala kesilapan aku ., kerana jejak kaki aku ke luar sekolah nanti , kauorng perkara pertama yang akan aku ingat . tadi selepas photoshoot , aku ke kelana jaya dengan menaiki bas , aku dan kecik terlena , suddenly , dia muncul di bayangan . dia muncul , aku menitis kan airmata , titik demi titik lantai bas tu basah , namun kecik tidak perasan . aku tidak mahu dia perasan .
aku kuat sebab dia , dia berkata 'aku tahu , dengan izin Allah , suatu hari kau akan berjumpa dengan dia , dan saat itu dia akan tahu kau sudah berubah , dan pada saat itu juga , aku tak mahu kau terima dia kembali'
kecik , kau sahabat karib aku sampai mati , mahupun kita sudah tidak rapat . ayat kau menguatkan aku , dan aku tahu , sekarang ini , semuanya bergantung pada aku . namun , aku masih sayang dia , aku akan cuba untuk buang , dan aku tahu , suatu hari nanti , aku akan dapat lupakan dia sepenuhnya :')
'Ya Allah , berkati lah doa doa ku Ya Allah . Kuatkan aku'