Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


puasa , diet , jimat


puasa , aku bukan apa , aku hanya nk kuruskan badan dengan cara yang mudah , dan aku dapat berjimat serta aku bole berdiet dengan cara yang sihat . itu sahaja , hari ini kau sudah menamatkan pafa aku , ujian lisan untuk agama islam , alhamdullilah .
aku tidak sabar untuk trial spm nanti , aku tidak tahu sama ada aku sudah sedia atau tak , tapi yang aku tahu , aku perlu lulus , aku boleh lulus dan aku mesti lulus :)
hari ni penat seperti biasa , tapi lebih cket kerana aku puasa , tkpe , ujian
aku rindukan muhammad yusri . aku tidak tahu , boleh tak bela dari hidup aku , haihh , tapi aku tahu , dia tak bole keluar , sebab dia nafas yang aku gunakan utk aku teros hidup :')