Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


kalau kau sedang mambaca .



haihh , jika kau sedang membaca apa yang aku tulis ni , baca lah dengan teliti . aku sedar , aku tdk sempurna , perangai buruk membaluti diri ini , tanggapan orng terhadap aku terlalu bnyk . aku bukan manusia yang sempurna , setiap manusia ada kelemahan dan kelebihan masing2 , aku cuba utk berubah , tp aku saket hati , sbb aku tk dpt berubah di depan mata kau , aku tk dapat curahkan segalanya sebab da terlambat , sudah amat terlambat , aku menyesal , ini adalah satu prkara yang paling aku kesali . aku tk dapat berubah di hadapan mata kau , aku sayang kau , cinta aku pada kau tk mati lagi sbb aku tahu kau sorang yang boleh jaga aku , kau sorang . tkde lagi . aku tkthu nk buat mcm mana da . aku buntu . kau yang besar , kau yang tahu , aku faham , kau yang matang , kau yang betol , ye aku sedar :')