Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


happy and OVERjoy


sebenarnya , tiada sebab , aku hanya terkejut + gembira + overjoy bila si dia msg dan ungkapkan kata rindu . haihh , jika dia sedar , aku masih sayang dia , aku masih cinta dia , tapi apakan daya , pintu hatinya dah tertutup , takkan aku nk paksa ?
GILA GILA .
hari ni , seperti biasa , langkahnya kaki aku masuk ke dalam sekolah , perasaan malas menyelubungi diri , apakan daya ? belajar jelaa . aku tk sangka kita sudah berada di tajuk PERTUKARAN MATA WANG ASING . sepatah haram aku tidak faham , tapi tak mengapa , aku akan terus kejar dan dan berlari sampai aku faham . haha , aku taktahu apa kena dengan diri aku hari ini . tadi rabiah dan gng makan nasi lemak yang mama aku buat , seperti biasa 'sedap gila sambal mama kau fara' . alhamdullilah , sambal mama aku memanglah sedap . air tangan mak kan , amana yang tak sedapnyaa ?
tadi aku dan syafiqah bergelak sakan atas topik 'kening berserabut' . HAHA , kesian iman dan syud , kerana kening mereka mnjadi topik perbualan dan topik glak ketawa kami , tapi kita kan kawan , dan aku tahu , kauorng tahu yang kami bergurau :)