Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


setahun sudah berlalu , kini kembali



setahun sudah berlalu , kini aku kembali , aku ni , bukan lah seorng yang suka ber-blog , tapi bila bosan menghantui , aku terpaksa laa menjalankan tanganku yang berat ni . hidup aku da berubah , si 'dia' dah tiada , aku terpaksa menajalankan hidup aku seperti biasa , tanpa 'dia' . aku akan menduduki peperiksaan yang paling besar tahun ini , aku berharap agar aku lulus dengan cermelannya . aku kini kembali merokok , dan kembali mengulangi perangaiku yang buruk kerana tiada pembimbing lagi di dalam hidupku , aku hanay bisa mengharap kepada Allah S.W.T , dialah yang paling setia kepadaku . oh yaa , aku juga sering menghabiskan masa denagan bermain pool , online , dan bermain counter strike , aku menghilangkan tension aku dngan melepak , dan membuat kerja yang tk berfaedah , inilah diri 2010 ku