Like A Dream
Hello fellas!

Nurfarahain Haziqah. Dip in Office Management & Technology (UiTM Pahang). Deg in Office System Management (UiTM Puncak Alam).


Entries About


Scream!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


bosan

duduknya aku di PJ Hilton nie amat membosankan , tk boleh rokok , kerana aku satu bilik dngan mama aku , laptop ini laa menjadi penghibur di masa lapang aku , rabu lepas , aku , kecik , azeem dan amir turun di Sunway Pyramid , ice skating , karate kid dan killers membuat kan aku jejak kaki di rumah pada pukul 11 lebih , mmg lambat tapi aku puas hati . smlm aku melepasakan rasa bosan aku dngan brmain pool , aku brmain pool sbnyk 4 ke atau 5 game , aku sndry pun tk ingt , haha , tp mmg lepas gian gilaa laa , puas hati aku akhirnya aku sudah sedikit mahir , aku beritahu haifa smlm , yang aku hanya berpura2 happy di depan kawan2 aku tp dihati aku amat sengsara , haha , sememangnya itu betol , aku tk than , tp aku terpaksa bertahan , demi kawan kawan aku :') . aku harus kuat di mata mereka , untuk tunjukkan yang aku bukan lemah , cehhhhh :')